fredag 21 januari 2011

Let's fucking wrestle

Det finns ett band jag tycker väldigt mycket om. Let's Wrestle heter bandet. Jag har tyckt om det här bandet ganska länge nu, men för en liten stund sen hittade jag deras blogg Let's Wrestle explains it all. Där kan man läsa om de olika låtarna på deras senaste skiva.

En av låtarna innehåller följande text:

We are the most reliable guys in the world
and we've got enough money
to by some G&T's for the girls
and we are the men you'll grow to love soon

Så här beskriver Wesley Patrick Gonzalez låten på bloggen:

This was written in the morning before I phoned the job centre to sign on. I really thought signing on would be fun and that I would be able to take girls out on dates. Oh sweet naivety!

Jag gav skivan till min nioåriga kusin Unn i julklapp, jag tänkte att det kunde vara sedelärande. För övrigt påminner bandet mig om ett annat kärt gammalt band.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar